Glad=D

jag vaknade ngn gång vid halv 2 å jag sommnade runt 11 i går=P jag var verkligen super trött=P så jag kmr väl inte kunna sova i kväll ist-.- men det gör inget= när jag gick upp så kom jag på att myran inte hade vart ute sedan mamma stack till jobbet kl 9 i morse så det var bara slänga på sig kläderna å gå ut med henne=P va ute i ca 30 min, riktigt skönt att börja dagen med en liten promenad^^ när när jag var ute med hennne så kom jag på att jag skulle ha en tjej kväll i kväll, eftersom det skulle va kul att få höra hur det e med alla, så nu ska va ha det=D  fast det är 2 som inte kmr verkar det som:( det e lite tråkift men vi får väl ha det en till gång med lite mer förberedelse=P Sanna kmr inte för hon hade andra planer å Sofie får jag inte tag på... Så Sofie om du läser det här hör av dig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0