Gymnasium= en stoor förändring

Många utav er tycker säkert att gymnaset inte e ngn stor grej, men för mig är det det. Inte nog med att man ska börja ny skola, träffa nya personer, nya lärare osv nu ska jag även flytta halft hemmifrån (bor på skolan i veckorna å hemma på helerna) och dela rum med en helt främmade person. Jag trodde det skulle vara jätte svårt, jag skulle längta hem, inte hitta ngr kompisar, inte hitta till lektionerna eller ännu värre, jag skule bli mobbad... Har nämligen blivit mobbad i 5:an å 
6:an å vill inte att det sulle hända igen (helt förstålig kanske?=P)  men nu har har jag kommit in i rutinerna å har hittat kompisar så nu är jag inte orolig längre^^

Sitter nu i rummet och ska snart sova ska bara läsa lite=P

God natt hörs kanske i morgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0