Helg!=)

Idag har jag faft en riktigt kul dag faktiskt=D Vi började dagen kvart i 10 med Arbetsmiljö och säkerhet i svinhuset. Det första va fick göra var att ta på oss overaler å gummistövlar (skit sexit XD) å smörja in händerna med desinfektionmedel... sen gick vi in till grisarna, vissa var JÄTTE stora medans vissa var jätte små<3 Vi fick gå runt å kolla på alla grisarna, det var en liten galt som hette Kenneth som var jättesocial och som klättrade upp i ens knä när man kom in till honom=P

Vi hade fått uppgifter innan vi gick in till grisarna å det var: vi skulle välja ut 3st kultingar ur en kull å märka dom på ryggen, sen skulle vi kolla om dom diade från samma spene hela tiden (det står så i alla böcker om grisar) men jag märkte att mina inte diade så, sen skulle vi kolla om smågrisarna hade ngr sår och då skulle vi lyfta upp dom å fyfan va dom skrek!=P Och om vi hittade ngr sår så skulle vi spruta sårtspray på dom. Efter det skulle vi kolla hur vattnet rann i deras boxar^^ sjukt kul lektion=D 
 
Efter grisarna så hade vi lunch men den sket jag i, valde att duscha ist=P Jag stank verkligen gris XD 
 
Efter lunchen så hade vi datakunskap å då fick vi reda på att vi ska ha prov på tisdag?! (har liksom inte gått igenom ett dugg) men vi hade bara lektion i typ en kvart eftersom alla ville med en buss som gick 13:23 (lektionen började 12:45 å skulle ha slutat 13:45=P) vilket var skönt^^ 

Etfer skolan åkte jag till skärholmen å mötte upp Elin Svensson å så gick vi å fikade riktigt mysigt var det, det var så länge sen vi träffades-.- Sen skulle Elin köpa ett par mjukisbyxor så jag hängde med=) ajuste! hittad en ny affär i skärholmen som är nyöppnad, den heter NewYorker å dom har riktigt fina kläder där, ska lätt släpa dit mamma å storshoppa!=D

Nen nu ska jag kolla på tv skriver kanske i morrn^^

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Angelica

svar: Aha okej det låter kul :) Vad gör du där?

2008-08-30 @ 12:10:03
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja.. funkar det inte för dig? Har du klickat på playknappen? Okej, vilken tid e det då? =)

2008-08-30 @ 14:49:56
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Caroline

Okidoki? Vilka kommer då? Mimmi, Elin, Alex? Okej, bra ^^

2008-08-30 @ 15:46:10
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Caroline

OkiDoki ^^

2008-08-30 @ 16:34:46
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

New Yorker är bäst, det var den jag pratade om som fanns i Uppsala! :)

2008-09-03 @ 21:22:30
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0