Hemma

Är nu hemma hos mamma å Har precis fått reda på en lite oroväckande sak. Min käre broder Matte Tias Stenberg kom hem å frågade om jag skulle bli sur om han blev tillsammans med en tjej som är lika gammal som jag, och nu e det så att jag vet vem han pratar om å jag gillar inte det. För det e nämligen så att han har vart ihop med hennes storesyrra, FÖR 6 ÅR SEN. Å jag hade ganska så bra kontakt med denna storesyrra... och har det fortfarande. Och nu e det så att hon som min bror pratade om, hon var kompis med dom som mobbade mig under högstadiet... Så jag talade om att jag inte tyckte om det, å han typ varför det? så jag sa:
1: hon e lika gammal som jag
2: du var ihop med henns syrra för 6 år sen
3: hon är kompis med dom som mobbade mig
3: när du var ihop med Sarah så tyckte du att hon var barnslig, vad kmr du då att tycka om en som e 16? (sarah är 20)
4:  det är pinsamt för mig

Va skulle ni säga om eran 6 år äldre storebror blev ihop med en tjej som var lika gammal som du? Jag tycker iaf att det stinker -.-

Men nu till min dag: vi började 08:40 (vi kmr aldrig få börja tidigare än så^^)  med kretslopp, vi gick igenom vattnets kretsloppp, hur många gånger kan man gå igenom vattnets kretslopp på 10 år? Jag menar, vi gick igenom det i 6:an, 7:an, 8:an 9:an å nu även på gymnasiet. Fast man får väl vara glad att det här e den sista gången man går igenom det iaf=) efter kretslopp hade vi svenska, hände väl inget särskillt... efter det så slutade vi, var riktigt skönt^^
 
Nu sitter jaf å kollar på tv å väntar på att mamma ska komma hem sen kanske vi ska in till stan men får se om jag orkar=P

Ha det så bra så kanske jag skriver i kväll med=)
Kram  


Kommentarer
Postat av: Angelica

svar: Aha okej vad kul! Jag skulle också vilja flytta hemifrån fast jag bor tok för nära skolan.

2008-08-28 @ 14:21:13
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/
Postat av: Angelica

svar: Det hoppas jag med! :)



Jag går på hushagsgymnasiumet i borlänge, du?

2008-08-28 @ 21:57:12
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0