Sorry!

Sorry för en för jävlig uppdatering, men har nu börjat på gymnasiet (Berga) och bor även där. Så jag har inte min data med alla bilderna med mig, utan jag har en bärbar med inga! bilder på.... och helgerna e helt upptagna med kompisar så jag hinner inte updatera ngt då heller.... Men hoppas jag får ordning på mina bilder så jag kan ha en del av dom på denna data med =) tycker dock det är kul att jag fortfarnde har ca 6 st läsar nästan varje dag =) Kan kanske skriva ngt inlägg varje dag om mina dagar här på berga eller va tycker ni om det?=)

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, skriv!! även om du inte har några bilder så får du uppdatera lite så vi vet hur du har det där på Berga ^^

2008-08-27 @ 21:08:23
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Angelica

svar: aha okej, hur känns det att börja gymnasiet?

2008-08-27 @ 21:14:57
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0