Svara=)

Skulle va kul att få veta:)

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
 
Hittade den här på rotens blogg. Svara=)

Kommentarer
Postat av: Caroline

1. I'm Da FISH! ;) (Eller så kan man kalla mig Carro om man vill xD)



2. Jao ^^



3. Du gick i 6an, jag i 7an, å vi träffades för att vi båda var kompis med Alexandra ;)



4. OFC! =D <3



5. Har jag ju redan gjort xD



6. Hmm.. smeknamn till dig.. typ Skon xD för att du e galen i skor ;P



7. FLUM!



8. Aah, nån jävla störande, kaxig typ



9. Haha no way =P



10. Hmm.. tyo vi båda gillar djur å e galet flum xD



11. Det du vill ha ^^



12. Bra.. hoppas jag ;P



13. När vi badade i personne ^^



14. Jag hade den före dig!! ;P ;P

2008-08-17 @ 18:28:06
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nee, dom får komma på nåt nytt smeknamn för mig xD Haha men Reis kallar mig ju fisken varje gång han ser mig =P

2008-08-20 @ 18:50:06
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Fisken

Fuusk!! xP Tack detsamma ^^ Å lycka till med traktorkörningen ;) (det va denhär veckan du skulle ha det va? =P)

Puss

2008-08-25 @ 10:33:29
URL: http://rotens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0