Frihet!<3

Kom å tänka på att jag börjar gymnasiet nästa torsdag (alltså om 10 dar!) å kom på att nu börjar allvaret! Så några bilder som symboliserar frihet sitter inte fel... För frihet är att gå i grundskolan, bo hemma, inte behöva ta hand om sig själv så jätte mkt, utan man har andra som  tar hand om en... Å jag som ska flytta hemifrån (ja eller till internat) å bara komma hem på helgerna, det blir en stor omställlning....







FRIHET! Alla dessa bilder symboliserar frihet. Iaf för mig^^

Kommentarer
Postat av: Eliin

min ÄLSKADE Xerxes!!! <3<3<3<3 Vad söt bild när jag hoppar honom, eller han e söt på den bilden<3 Gud vad jag saknar honom! <3<3<3

det där e frihet för mej med!

puss<3 Miss u Xerxes<3<3

2008-08-04 @ 22:26:03
Postat av: eliin

Haha fast den översta e ju Tubbe såklart :P Kanske min nästa medryttarhäst :D Fett kul isf, flyyytande skänkelvikningar i galopp, och kanske kan vara med i ngn dressyr tävling på platån me honom? haha men Xerxes du äger mitt hjärta gubben <3<3<3<333

2008-08-05 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0