Horse show

Vet ni? Det finns stunder då jag faktiskt föredrar en vanlig digetalkamera t.ex. när man ska hitta på ngt en dag och man inte orkar släpa på den stora kameran (för den är faktiska ganska tung) eller t.ex. när man är på Horse Show och ska ta bilder. Det går nästan inte att få bra bilder-.-  Jag tog 192 bilder och mindre än hälften blev skarpa och bra... Men ska iaf lägga upp ngr av de bilder som blev bra =P

Vi börjar med ngr bilder på vackra Briar






Jävla mickrofoner-.-



Här är en annan häst som jag tyvärr inte vet namnet på...







Och här kommer en till häst jag inte vet namnet på...


Just nu sitter jag å pluggar till mina 3 prov jag har den här veckan.... inge kul-.- men nu ska jag hitta på ngt annat, har pluggat sen halv 6 *stolt* =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0