Att vara eller icke vara, det är frågan!

Asså jag klarar inte av att vara social under vardagskvällarna. När jag är i skolan... 

Så här ser en typisk kväll ut för mig när jag bor på skolan:
1. Slutar.
2. Sitter inne på mitt rum å kollar på film, chattar, läser bloggar.
3. Sms:ar å frågar om nån vill äta middag.
4. Äter middag med kompisarna.
5. Kollar på när dom röker, men fryser så jävlgt, så jag går in igen.
6. Sitter enam på mitt rum, kollar på film, chattar och läser boggar.
7. Sms:ar å kollar om ngn ska fika.
8. Fikar med kompisarna.
9. Kollar på när dom röker, men fryser så jävlgt, så jag går in igen.
10. Sitter enam på mitt rum, kollar på film, chattar och läser boggar.
11. Gör mig i ordning å går å lägger mig.

Men det är inte så att jag inte har kompisar, nej då, kan vara med alla ettor som bor på skolan... Det är bara som jag är. På dagaran därimot klarar jag mig inte utan sällskap... Som tur är bryr sig folk inte om mitt osociala jag på kvällaran. Utan tar vara på mitt översociala jag på dagaran...  Hehe låter det logiskt? =P

"Att vara social eller att inte vara social, det är frågan!"


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Hahaha det låter ju kuuuul ;)



Haha men tyst på dig! Jag var FETT nykter!!! (a)



Ajjdå, inte bra Madde! Varför känner du så?



<333

2008-11-13 @ 20:21:41
URL: http://jennylindblad.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Jag hade fan inte druckit en droppe! (a)



Haha okej okej :P Inget jag har märkt i alla fall.

2008-11-13 @ 23:40:06
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0