Fobi för att gå ut från affärer...

Har fått frågor om min fobi för att gå ut från affärer.... Ska försöka förklara. Varje gång jag närmar mig utgången i en affär börjar mitt hjärta slå snabare och jag börjar må dåligt. Detta är för att jag är så himmla rädd för att larmet ska börja pipa eller att ngn i affären ska ta tag i mig å anklaga mig för stöld. Vet inte vrf det är så men tycker iaf att det är rikigt  hemskt.



Dom där sakerna ger mig kalla kårar... Hoppas jag har förklarat så att alla förstår ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jahaa okej ;P

2008-11-13 @ 17:12:23
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Haha jahaa okej :D Men då förstår jag. Trodde det var någon flummig anledning haha :P Men så känner väl alla ibland?



När kommer bilderna från festen förresten? (Haha jag rimmar!!!! lol)

2008-11-13 @ 18:14:24
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0