sjuk-.-

Ohh shit, hade 13 unika besökare i går ;) fotrsätt så ;)

Idag är jag sjuk, har feber-.-  så det e inge kul...  Ha va händer alla då?
 Själv ar jag tråkigt... Ska städa mitt rum och plugga, men jag orkar inget av det.... Men men... E lite deppig i dag som ni kanse märker... Har problem med att välja... Ska jag göra si eller så? Ska jag bjuda många eller få? Ska jag plugga eller inte? Ska jag ha tråkigt eller roligt? Bra eller dåliga lärare?... Jaaa osv  osv... varför inehåller livet så många val? trodde det fanns ett så kallat "Öde"? Att vägen var bestämd innan man föddes? Varför måste man då välja?? Detta  är ännu ett tecken på att vi mäniskor tror att vi bestämmer över allt och alla... Inte ens ödet ska vara kvar?

Flum , jag vet=P har bara så tråkigt... å funderar så mkt=P Men nu ska jag börja städa -.-

Kram^^

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Hörru min käraste korv,

fundera är bra :)



Gillar dig vännen <3

2008-11-03 @ 19:57:16
URL: http://jennylindblad.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

:D:D <33

2008-11-05 @ 09:39:54
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0