Oj dålig uppdaterning -.-

NÄSTA SOMMAR!!! FY FAAAN VA KUL VI SKA HA GUMMAN!!


Sitter i datasalen å gör inget särskilt... Lektionen börjar inte förän om en halvtimme...=)

Igår kollade jag runt på lite resebyråer efter den billigaste resan till England- London. För jag å jenny har bestämt att vi åka till England nästa sommar, å lyssna på den sexiga brittiska dialekten!! :O Både hon å jag är överäns om att det är den hetaste dialekten som finns!!:O Såg att det blir billigast att boka flygstolar och hotell var för sig... Hittade iaf flygresa tur och retur för 1500/ pers och boende för 3000, helt ok summa tycker jag. Det blir ju inte första klass å kanske inte 5***** hotell men det duger ;) Jag å jenny ska träffas ngn dag å bestäma mer^^ Nu måste jag bara hitta ett jobb... Inte så enkelt precis... Men ska förbi Skovision i Farsta i morgon å lämmna mitt CV å hoppas på att dom nappar;)

Idag då, började 10 i 11 med klssråd typ, hände inget säeskilt, fick bara reda på lite saker som rör skolan, inget intressant... nu har vi lunch å sen har vi matte, djurkunskap och bild, helt ok dag... Men i mirgon slutar vi 11:45, fan va skönt det ska bli!! Ska som sagt åka till Farsta då å sen på kvälllen ska jag å papi hitta på ngt=) blir en rolig dag^^

Hörs senare^^


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Ojj hihi såg inte att du hade skrivit om oss :D men FAN VAD KUL VI SKA HA!!!! :D:D:D<3<3<3<3<3

2008-11-03 @ 19:59:58
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0