Skoaffär!

Hehe måste bara tala om att jag äntligen har kommit på vad jag ska jobba med när jag blir vuxen. Jag ska äga en egen skobutik! Och kanske även en skokedja=D Va tycker ni om det? Jag tycker iaf att det skulle passa mig utmärkt! Jag som älskar skor och redan nu äger uppimot 30 par skor! =O Min dröm år iaf att jag ska äga en stoor butik på typ drottninggatan och ha en massa kunder varje dag! =D Vem vet, kanske kommer jag även att designa min egen skokollektion? =P
'
Va säger ni, skulle inte det här passa mig=D

Sitter nu hemma hos mamma framför hennes data för jag lämnade min data i skolan. Har precis städat lite i mitt rum,

Ajuste! Har ju glömmt att tala om att vi ska flytta! Japp vi ska sälja villan i älvsjö och flytta till en lägenhet i älvsjö, fruängen eller långbroområdet =D Ska bli fett kul!! Så det är därför som jag har städat, för mäklaren kommer i morgon och ska värdera huset=D Och om vi får 3,5 milj. eller mer så säljer vi direkt, annars så kommer vi renovera huset å sen sälja. Kan knappt vänta!=D
Aja ska sova nu natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Gud vad roligt! :D



Svar: Haha, mjo det är väl mycket som är segt nu för tiden... men jag överlever!

2008-10-02 @ 09:38:55
URL: http://jennylindblad.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, det skulle passa dig helt perfekt ;)

2008-10-02 @ 12:35:16
URL: http://rotens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0