Skola

Dagen började en timme förtidigt i dag, gick upp 7 när jag kunnat sova till 8-.- aja..

 Kl 9 kom mäklaren och uppskattade huset, 2.8 milj sa hon att vi skulle kunna få innan vi renoverade huset och kanske 200 000 mer om vi renoverade. Det tycker vi är för lite så vi kommer renovera hela huset och kanske sälja under sommarn ist när priserna har gått upp. Men vem vet, kanse tirvs vi så bra hemma då att vi inte vill fytta? =P
   Jag började 10 i 11 idag så jag tog bussen som gick hemmifrån halv 10. På bussen mötte jag Mimmi och det var jätte kul! Vi satt å snackade tills jag skulle gå av vid Älvsjö^^ Väl vid Älvsjö så gick jag och köpte tandkräm, har  nämligen tappat bort min förra =P Hur nu det kan gå till XD Men men=P Sen satte jag och väntade på att pandelan skulle komma... Första lektionen var svenska, långtråkig som vanligt men nu är det iaf lunch (i 15 min till =P) sen är det dags för matematik, basmaskin körning-teori och sist på dagen har vi datakunskap. Jippi!! NOT! =P

Skriver mer sen puss<3

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

:P:P

2008-10-02 @ 18:49:00
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0