uppdatering!

Hello, remember me? Haha XD

Shit asså, i går innan jag sommnade så ställde  jag klockan på 10 i 8. Så jag vaknade då, gick upp åtta å gjorde mig i ordning. Å 35 i 9 gick jag till lektionen (började 20 i) när jag kom fram till ängen där vi skulle köra traktor (våran första lektion) så ser jag att vi redan har börjat. "Wth" tänkte jag, vi har ju inte börjat än... Så jag gick fram till våran lärare å sa:
  (Jag)
  - Jag är inte försenad, jag har en minut tillgodo å så visade jag min mobil så han fick se hur mkt min kl var...
 
(Uffe, läraren)
- Nej kl är 20 i 10 inte 20 i 9"

(Jag)
  - Min går rätt, 

(Uffe)
  - Nej det gör den inte, du har säkert stält om den för att ha ngt att skylla på. 

(Jag)
  - Nej det har jag inte.

Jag trodde han skämtade så när jag kom in i traktorn så frågade jag Emma hur mkt kl igentligen var å hon svarade 20 i 10...  så min mobil hade typ stält om sig själv i natt :/
Aja, nu ska jag på lektion, i kväll kanske jag lägger upp lite bilder också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0