Vad har jag gjort fel?

Asså jag förstår inte! Vfr fins det männskor som inte vill ha hjälp, inte vill prata, inte vill visa ngr ledsna känslor? Jag tycker det är jättejobbigt. Man vet att ngt är fel, men man får inte reda på vad... Vad ska man göra? Tvinga ngn att snacka? Låtsas som  ingeting? Bara skita i det? Jag vill ju bara att folk ska må bra! Jag tror iaf att om ngn skulle skriva om det, beklaga sig på hemsidor osv så borde dom vilja ha ngn att snacka med? Ist för att låssas som ingeting? JAG FÖRSTÅR INTE! Jag blir orlig, tycker synd om dom, men när man erbjuder sig att hjälpa får man bara ett avisande? Vad har jag gjort för fel?

You'll always be in my heart, love you 4-ever <33333333

Hoppas alla förstår<3333333333

Kommentarer
Postat av: Carro

Vem e det du pratar om..?

2008-10-02 @ 12:36:47
URL: http://rotens.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Undrar jag också... vem.. ?

2008-10-06 @ 10:21:46
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0