Kångel...


Det ha sklle ha publiserats i lördags:



Bloggen laggade, så nu är halva inlägget jag skerv förut borta, gillar inte det-.-  men ska fösöka komma på vad jag skrev förut...

När mamma km hem så åkte vi till Willys i älvsjö å handlade lite snacks till i kväll, bla 1 chipspåse, läsk, glass, topping till glassen å lite till jag inte kmr i håg=P Mamma skulle åka vidare till Åsa när vi kom hem så hon bara släppte av mig å åkte vidare. När jag kom hem så möttes jag av en jätte glad Myran som bar på sin husses skor å la sig i mitt knä, e värkligen jätte mysigt att komma hem när hon är så där glad<3 

En till sak som gör mig glad är den är låten och jag kan jag lyssna på i evigheter



Kid rock- All summer long 

Söndag

Det blev riktigt lyckat i gårkväll, vi hade jättemysigt och tevligt, vi sjöng singstar å så gick vi en jävla massa=P kl 12 (tror jag) så skulle vi gå ut med hundarna en sväng, å då bestämmde alex att hon skulle hem, så vi gick til henne, sen när vi kom hem då var det elins tur att gå hem, vi skulle igentligen bara ha följt henne halva vägen, men då frågade hon om vi skulle följa med henne hem å kolla på henes mammas nya lägenhet så då gjorde vi det, så kl kom vi in till henne å hon bjöd på te å visade oss runt^^ Carro som hade klagat på att hon var trött hela kvällen somnade på köksgolvet tillsammans med hennes hund, såg jätte sött ut^^  Efter 20 min så väckte vi henne å gick hem till mig. Där satt vi kanske i en halvtimme å käkade chips sen var det dax för mimmi å gå (kl var då halv 4) så va säger hej då till henne å så börjar jag ta fram extra sängen (Carro sov hos mig). Så det blev en trelig kväll=D

Idag så åte jag å Carro till IKEA haha va stor man känner sig när man säger att man har vart på IKEA med kompisen ist för mamma XD
Där köpte vi 2 tavlor, en "ljustallrik", 3 doftljus, en blomma å ett dl mått=P ska bli riktigt kul att se det i rummet^^ 


Måndag

Är sjuk idag, vaknade med jätteont magen å illamående, inge kul-.- trodde först det var mensverk å att det skulle gå över, men 1 timme senare då det ver dax att gå till bussen gjorde det fortafarande ont så jag sa jag stannade hemma... blev en slapp dag i dag men det var skönt

När mamma kom från jobbet så frågade jag om inte vi skulle kunna åka till den där affären NewYorker i SKHLM å det tyckte mamma var okej (hon var oxå nyfiken på kläderna där) så v åkte dit^^ Jag skrev ju i ett tidiare inlägg att jag skulle dit å storshoppa å så blev det oxå, vi handlade 11 tröjor var av 9 var till mig^^ Bla en skitsöt tröja som det står "kiss me cause im cute" å så e det en hund i mitten^^


Idag

Mamma väckte mig kl 9 tror jag att det var å sa att jag skulle gå upp. Men jag somnade om å vaknade halv 11 (började halv 1) , inge bra-.- för jag å pappa skulle käka lunch tillsammans å innan dess skulle jag ha velat duscha.... Men hur som helst, jag vaknade iaf då å fick lite lagom panik, för pappa sa att han skulle ha hört av sig tidigare på dan om vi skulla äta kunch men det hade han inte. Vilket skulle ha betytt att jag skulle ha behövt ta bussen som gick halv 12 å det hade inte jag hunnit... Så jag ringde till honom å då sa att han att han skulle va hos mig halv 12, men det gick ju inte så det sa jag tll honom.... så då sa han att han skulle ringa mig om ngn minut å när han gjorde det sa han at han skulle va hos mg om 10 min (PANIK! hade inte bytt om eller packat eller ngt) men som tur var var han inte där förän efter en halvtimme=)  Då vi åkte till en kinaresturang som serverade buffe, blandad kinamat å husmanskost=P riktigt gott faktisk, å inte så fasligt dyrt heller=) sen så köde han mig till skolan så jag var där en kvart innan vi började^^

Började skoldagen med datakunskap, prov, gick sådär. Hade inte pluggat så det kanske förklarar saken?=P Sen var det matte, börjar tycka om matten igen, tänk vilken skillnad det kan va bara man byter lärare=P Å sist på dagen hade vi svenska, skulle igentligen ha redovisning men nästan ingen kunde det dom skule redovisa så det sket sig=P

Men nu ligger jag i rummet å väntar på att mamma ska komma med de grejer jag å Carro köpte i söndags till rummet, ska bli riktigt kul att få upp lite tavlor å ljus i rummet, det kmt bli så mkt mysigare efter det^^

Men nu ska jag dra bye bye <3
Kram

Anledning till att jag har skrivit det så här är att bloggen har krånglat, har inte kunna publiserat inläggen, bara skriva dom....-.- Hoppas det e löst nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0